|
סה"כ
351
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.4
|
|
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בבנק הפועלים?
|
 |
Theworker >
חוות דעת בנק הפועלים
חוות דעת של עובדי
בנק הפועלים
350 - 341 מתוך 351
|
היה מקום נהדר לעבוד בו, נהיה שוק עבדים מודרני.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מתכנת בין השנים 2011 - 2014
|
27.02.2014
|
|
יתרונות:
|
האתר של הבנק בין הטובים בארץ! בינתיים.
|
|
חסרונות:
|
לא מעריכים את העובדים.
לא מתגמלים את העובדים.
הנהלה שרומסת בגסות ובחוסר אחריות את ההון האנושי של החברה.
|
|
לא מה שהיה פעם! לא מובילים והחזירות הקפיטליסטית...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תוכניתן בין השנים 2011 - 2014
|
26.02.2014
|
|
יתרונות:
|
קירבה לבית נוחות
|
|
חסרונות:
|
צמצומים בלתי פוסקים
יחס גרוע לעובדים
מנהלים מנותקים מהעובדים
|
|
הייתי שמח להחליף מקום עבודה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד רפרנט אשראי בין השנים 2004 - 2013
|
25.12.2013
|
|
יתרונות:
|
שכר סביר
עבודה מאתגרת
|
|
חסרונות:
|
לחץ עבודה
דרישות רבות
|
|
מקום שהפך להיות רע יותר ויותר
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד בנקאי בין השנים 2002 - 2013
|
02.10.2013
|
|
יתרונות:
|
מקום עדיין יציב
|
|
חסרונות:
|
העובדים חסרי משמעות בעיניי ההנהלה,
וכמובן הועד מושחת מאוד מאוד.
|
|
ההערכה מתייחסת לעבודה במרכז בפיתוח ברחוב הנגב, תל...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מפתח בין השנים 2010 - 2013
|
20.08.2013
|
|
יתרונות:
|
מקום סולידי - לא מונפק, לא פושט את הרגל, לא עובר לעמק הסליקון או להודו.
לא ממהרים לפטר.
מקום מתאים למבוגרים.
קל להגיע בתחבורה ציבורית.
אין עומס גדול בעבודה.
משלמים על שעות נוספות ולא נדרשים לטחון שעות בדרך כלל.
ניתן להביא את הילדים לעבודה בחופשים.
|
|
חסרונות:
|
התקופה הקרובה הולכת להיות תקופה של צמצומים במערכת הבנקאות (נכתב באוגוסט 2013).
תנאי העסקה שונים לעובדי בנק ולעובדי קבלן וזה מנקר עיניים למרות שתנאי ההעסקה הוגנים.
|
|
מי שרוצה להכנס לבנק מצפות לו שנים ראשונות של עבודה...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד בנקאי טלפוני במוקד בין השנים 2011 - 2012
|
09.08.2013
|
|
יתרונות:
|
עבדתי כשנה במוקד של פועלים בטלפון. החומר האנושי מצוין- מהמנהלים והאחמשים, ועד לעובדי הניקיון. אווירה נהדרת וצוותי שירות מגובשים. רוב המנהלים מקצועיים.
הרבה חשיבה ושיקול דעת יש בעבודה הזו, לא משעמם לרגע.
מה שכן- אין סנכרון בכלל בין המוקד לסניפים, לעיתים יש הרגשת איבה מצד הסניפים (שם המרמור הוא משהו שלא נתקלתי בו עד כה).
|
|
חסרונות:
|
הרבה. לא מתאים לכל אחד. הרבה דגש על מכירות (גם פיטרו אנשים בגלל זה). אחרי 9 חודשים אתה הופך לעובד בנק- בדיוק בתקופה שאתה כבר מתחיל לשקול עזיבה(בכל זאת מוקד טלפוני זה עבודה קשה). שווה להיות עובד בנק זמני רק בפסח (1000 ש"ח תלושים לחג!)- אני לצערי עזבתי לפני. לגבי קביעות- ראיתי מול עיני איך מישהי שנתנה 4 שנים את הלב והנשמה והייתה המוכרת הכי טובה בקומה שלנו מפוטרת בגלל שלא הסכימה אחרי כ"כ הרבה זמן כבנקאית ונותנת שירות בני"ע לעבור לסניף כבנקאית רגילה והתעקשה להשתלב במחלקות העיסקיות/ פרטיות. משלא נמצאה לה משרה שהתאימה לה נאלצו לפטר אותה ולא הותירו לה ברירה. אני עזבתי בדיוק שבועיים אחריה. מתגעגעת לאווירה ואנשים, אבל ממש לא לעבודה עצמה.
דבר נוסף- הרבה מרמור של לקוחות על העמלות הגבוהות והריביות יוצא על הבנקאים וקשה מאוד לפעמים להתמודד עם זה (בעיקר כשאת יודעת שהם צודקים).
|
|
לצבור קצת ניסיון ואז לעזוב
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תוכניתן בין השנים 2008 - 2012
|
25.06.2013
|
|
יתרונות:
|
מזנון
מקום גדול ככה שלא שמים לב אליך יותר מדי
|
|
חסרונות:
|
חוסר יציבות
הורדות שכר ופיטורים
מנהלים גרועים שמפילים על העובד הפשוט אחריות לכישלונות
אווירת פחד
יחס מחפיר לעובדי קבלן , מרגישים סוג ב
|
|
למי שחייב לצבור ניסיון, לא להישאר יותר משנתיים-שלוש,...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תוכניתםן cobol בין השנים 2006 - 2013
|
14.03.2013
|
|
יתרונות:
|
ניתן להגיע בשעות גמישות,משלמים שעות נוספות, תקופות ארוכות של התבטלות, מזנון, הרבה חבר'ה
|
|
חסרונות:
|
מקום מדכא, עבודה לא מעניינת, מנהלים מגעילים, יחס מגעיל לעובדי קבלן, הורדות שכר ופיטורים הפכו לדבר שבשיגרה, אווירת נכאים, אין קידום והתפתחות, הכל ליקוקים וקומבינות.
|
|
לא מקום שהייתי ממליצה להגיע אליו כעובד מבחוץ
ולרוב...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד סיסטם בין השנים 2007 - 2008
|
03.03.2013
|
|
יתרונות:
|
משכורות יפות, נכנסות תמיד בזמן
|
|
חסרונות:
|
לרוב הבנק לא קולט עובדים, ורוב העובדים הם של חברות כ"א או קבלן.
יש אפליה בין העובדים, עובדי בנק יכולים לעשות מה שבא להם כולל לא לעבוד בעוד מי שלא טוחן עבודה.
יש עובדי בנק שאין להם כל ידע מקצועי בתחום שנמצאים במחלקה, חלקם אפילו בתפקידים ניהוליים כאלה ואחרים.
הבדלים מהותיים בין המתנות בחגים.
הבדלים מהותיים בין המשכורות של עובדי בנק לבין אלה שלא (בדר"כ פי 3 לטובת עובדי הבנק)
|
|
חוסר מקצועיות מהמנהלים מתובלת בצביעות ובשקרים...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד Affiliate Manager
בין השנים 2008 - 2010
|
17.05.2010
|
|
יתרונות:
|
מצטערת ,לא נמצאו
|
|
חסרונות:
|
הנהלה רקובה מהיסוד ,יחס מחפיר ומביש ,התעללות בעובדים ללא טיפת כבוד והערכה.
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
| |
|
| שכר |
|
| התפתחות מקצועית |
|
| עתיד החברה |
|
| בטחון תעסוקתי |
|
| הנהלה |
|
| איזון עבודה משפחה |
|
| רווחה |
|
| ממליץ לעבוד בחברה |
|
| אווירה |
|
| אתגרים ועניין |
|
| |
|
| |
בנק הפועלים
|
|
|
|
|
|
| |
10000 עובדים |
|
|
|
|
| |
בנק מסחרי המספק מיגוון שירותים בנקאיים,ומחזיק כ-% 10 ב"כלל ביטוח".
|
|
|