חוות דעת עובדי בנק הפועלים - עבודה בבנק הפועלים
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    בנק הפועלים  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 351 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.4
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בבנק הפועלים?

Theworker > חוות דעת בנק הפועלים

חוות דעת של עובדי בנק הפועלים

350 - 341 מתוך 351
share on facebook
היה מקום נהדר לעבוד בו, נהיה שוק עבדים מודרני.  
עבד/ה בתפקיד מתכנת בין השנים 2011 - 2014 27.02.2014
יתרונות: האתר של הבנק בין הטובים בארץ! בינתיים.
חסרונות: לא מעריכים את העובדים.
לא מתגמלים את העובדים.
הנהלה שרומסת בגסות ובחוסר אחריות את ההון האנושי של החברה.

לא מה שהיה פעם! לא מובילים והחזירות הקפיטליסטית...  
עבד/ה בתפקיד תוכניתן בין השנים 2011 - 2014 26.02.2014
יתרונות: קירבה לבית נוחות
חסרונות: צמצומים בלתי פוסקים
יחס גרוע לעובדים
מנהלים מנותקים מהעובדים
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

הייתי שמח להחליף מקום עבודה  
עבד/ה בתפקיד רפרנט אשראי בין השנים 2004 - 2013 25.12.2013
יתרונות: שכר סביר
עבודה מאתגרת
חסרונות: לחץ עבודה
דרישות רבות

מקום שהפך להיות רע יותר ויותר  
עבד/ה בתפקיד בנקאי בין השנים 2002 - 2013 02.10.2013
יתרונות: מקום עדיין יציב
חסרונות: העובדים חסרי משמעות בעיניי ההנהלה,
וכמובן הועד מושחת מאוד מאוד.

ההערכה מתייחסת לעבודה במרכז בפיתוח ברחוב הנגב, תל...  
עבד/ה בתפקיד מפתח בין השנים 2010 - 2013 20.08.2013
יתרונות: מקום סולידי - לא מונפק, לא פושט את הרגל, לא עובר לעמק הסליקון או להודו.
לא ממהרים לפטר.
מקום מתאים למבוגרים.
קל להגיע בתחבורה ציבורית.
אין עומס גדול בעבודה.
משלמים על שעות נוספות ולא נדרשים לטחון שעות בדרך כלל.
ניתן להביא את הילדים לעבודה בחופשים.
חסרונות: התקופה הקרובה הולכת להיות תקופה של צמצומים במערכת הבנקאות (נכתב באוגוסט 2013).
תנאי העסקה שונים לעובדי בנק ולעובדי קבלן וזה מנקר עיניים למרות שתנאי ההעסקה הוגנים.

מי שרוצה להכנס לבנק מצפות לו שנים ראשונות של עבודה...  
עבד/ה בתפקיד בנקאי טלפוני במוקד בין השנים 2011 - 2012 09.08.2013
יתרונות: עבדתי כשנה במוקד של פועלים בטלפון. החומר האנושי מצוין- מהמנהלים והאחמשים, ועד לעובדי הניקיון. אווירה נהדרת וצוותי שירות מגובשים. רוב המנהלים מקצועיים.
הרבה חשיבה ושיקול דעת יש בעבודה הזו, לא משעמם לרגע.
מה שכן- אין סנכרון בכלל בין המוקד לסניפים, לעיתים יש הרגשת איבה מצד הסניפים (שם המרמור הוא משהו שלא נתקלתי בו עד כה).
חסרונות: הרבה. לא מתאים לכל אחד. הרבה דגש על מכירות (גם פיטרו אנשים בגלל זה). אחרי 9 חודשים אתה הופך לעובד בנק- בדיוק בתקופה שאתה כבר מתחיל לשקול עזיבה(בכל זאת מוקד טלפוני זה עבודה קשה). שווה להיות עובד בנק זמני רק בפסח (1000 ש"ח תלושים לחג!)- אני לצערי עזבתי לפני. לגבי קביעות- ראיתי מול עיני איך מישהי שנתנה 4 שנים את הלב והנשמה והייתה המוכרת הכי טובה בקומה שלנו מפוטרת בגלל שלא הסכימה אחרי כ"כ הרבה זמן כבנקאית ונותנת שירות בני"ע לעבור לסניף כבנקאית רגילה והתעקשה להשתלב במחלקות העיסקיות/ פרטיות. משלא נמצאה לה משרה שהתאימה לה נאלצו לפטר אותה ולא הותירו לה ברירה. אני עזבתי בדיוק שבועיים אחריה. מתגעגעת לאווירה ואנשים, אבל ממש לא לעבודה עצמה.
דבר נוסף- הרבה מרמור של לקוחות על העמלות הגבוהות והריביות יוצא על הבנקאים וקשה מאוד לפעמים להתמודד עם זה (בעיקר כשאת יודעת שהם צודקים).

לצבור קצת ניסיון ואז לעזוב  
עבד/ה בתפקיד תוכניתן בין השנים 2008 - 2012 25.06.2013
יתרונות: מזנון
מקום גדול ככה שלא שמים לב אליך יותר מדי
חסרונות: חוסר יציבות
הורדות שכר ופיטורים
מנהלים גרועים שמפילים על העובד הפשוט אחריות לכישלונות
אווירת פחד
יחס מחפיר לעובדי קבלן , מרגישים סוג ב



למי שחייב לצבור ניסיון, לא להישאר יותר משנתיים-שלוש,...  
עבד/ה בתפקיד תוכניתםן cobol בין השנים 2006 - 2013 14.03.2013
יתרונות: ניתן להגיע בשעות גמישות,משלמים שעות נוספות, תקופות ארוכות של התבטלות, מזנון, הרבה חבר'ה
חסרונות: מקום מדכא, עבודה לא מעניינת, מנהלים מגעילים, יחס מגעיל לעובדי קבלן, הורדות שכר ופיטורים הפכו לדבר שבשיגרה, אווירת נכאים, אין קידום והתפתחות, הכל ליקוקים וקומבינות.

לא מקום שהייתי ממליצה להגיע אליו כעובד מבחוץ ולרוב...  
עבד/ה בתפקיד סיסטם בין השנים 2007 - 2008 03.03.2013
יתרונות: משכורות יפות, נכנסות תמיד בזמן
חסרונות: לרוב הבנק לא קולט עובדים, ורוב העובדים הם של חברות כ"א או קבלן.
יש אפליה בין העובדים, עובדי בנק יכולים לעשות מה שבא להם כולל לא לעבוד בעוד מי שלא טוחן עבודה.
יש עובדי בנק שאין להם כל ידע מקצועי בתחום שנמצאים במחלקה, חלקם אפילו בתפקידים ניהוליים כאלה ואחרים.
הבדלים מהותיים בין המתנות בחגים.
הבדלים מהותיים בין המשכורות של עובדי בנק לבין אלה שלא (בדר"כ פי 3 לטובת עובדי הבנק)

חוסר מקצועיות מהמנהלים מתובלת בצביעות ובשקרים...  
עבד/ה בתפקיד Affiliate Manager בין השנים 2008 - 2010 17.05.2010
יתרונות: מצטערת ,לא נמצאו
חסרונות: הנהלה רקובה מהיסוד ,יחס מחפיר ומביש ,התעללות בעובדים ללא טיפת כבוד והערכה.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  בנק הפועלים    
 
 
10000 עובדים
 
 
  בנק מסחרי המספק מיגוון שירותים בנקאיים,ומחזיק כ-% 10 ב"כלל ביטוח".